Electra Hotels & Resorts #StrongerTogether

Η επιθυμία μας να προσφέρουμε μια υπέροχη διαμονή αποτελεί βασική προτεραιότητα, όπως και η ασφάλεια των επισκεπτών και του προσωπικού. Ακολουθούμε συνεχώς τις πιο πρόσφατες  οδηγίες και τις βέλτιστες πρακτικές παγκόσμιας πρόληψης. Είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε μια υπέροχη διαμονή, ενώ ζητάμε από τους επισκέπτες τη συνεργασία τους για την τήρηση των πρακτικών υγείας και ασφάλειας.

Παρακαλούμε ελέγξτε τις τελευταίες πληροφορίες πριν ξεκινήσετε το ταξίδι σας στο Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας και το Αεροδρόμιο Αθηνών  

Δείτε παρακάτω αναλυτικές πληροφορίες για τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας του ομίλου Electra Hotels & Resorts .

Ενημέρωση 1 Ιουνίου 2020

 

Δωμάτια

Rooms Safety At Electra Hotels & Resorts

  • Μπουρνούζια, πετσέτες και amenities είναι απολυμασμένα και συσκευασμένα.
  • Οι υπηρεσίες καθαριότητας και η καθημερινή αλλαγή λευκών ειδών περιορίζονται προσωρινά ως προς τη συχνότητά τους. Κατόπιν αιτήματος προβλέπεται ειδική διαδικασία καθαρισμού και αλλαγής λευκών ειδών μέσω ενημέρωσης της Υποδοχής.
  • Συστήνεται σε κάθε δωμάτιο να μπαίνει μόνο μια καμαριέρα. Αν απαιτηθεί η είσοδος σε επιπλέον προσωπικό (τεχνικός ή προσωπικό για εξειδικευμένο βαθύ καθαρισμό) η καμαριέρα μπαίνει τελευταία για να αφήσει το δωμάτιο απολυμασμένο.
  • Το υλικό πληροφόρησης θα είναι διαθέσιμο ψηφιακά στην τηλεόραση των δωματίων αλλά και σε εφαρμογή.
  • Τα χειριστήρια τηλεόρασης και AC καλύπτονται και απολυμαίνονται πριν από κάθε check in.
  • Η υπηρεσία mini bar διακόπτεται προσωρινά ως μέρος των νέων μέτρων Σε περίπτωση που οι επισκέπτες επιθυμούν να παραγγείλουν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το RoomService
  • Το μενού του Room Service διατίθεται μέσω εφαρμογής για κινητά αλλά και κωδικού QR που βρίσκεται σε προφανές μέρος του δωματίου.
  • Ο καθαρισμός του δωματίου επιβεβαιώνεται με την τοποθέτηση σχετικής σήμανσης εκτός δωματίου (doorhanger).
  • Ο καθαρισμός και η απολύμανση γίνονται με ελάχιστη θερμοκρασία 60°C.
  • Φυσικός και εντατικός αερισμός χώρων κατά τον καθαρισμό.
  • Εντατικοποίηση καθαρισμού και απολύμανσης στα φίλτρα του εξαερισμού και κλιματισμού.
Υποδοχή

Safety in our Reception Area at Electra Hotels & Resorts

  • Μέσω Mobileapp, ο επισκέπτης μπορεί να προχωρήσει σε ψηφιακό pre-check-in δημιουργώντας μια νέα εμπειρία! Η υπηρεσία fasttrackcheck-in είναι επίσης διαθέσιμη.
  • Οι ώρες έχουν προσαρμοστεί. Το check-in γίνεται στις 15:00 και το check-out στις 11:00.
  • Όλα τα μέλη της Υποδοχής έχουν λάβει ανώτατη εκπαίδευση ώστε να γνωρίζουν και να συμμορφώνονται στα προληπτικά μέτρα που αφορούν τον COVID-19 όπως έχουν ανακοινωθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και το Υπουργείο Υγείας της Ελλάδας. Eχουν εκπαιδευτεί για την τήρηση της υγιεινής ενώ ακολουθείται διαδικασία ιατρικού ελέγχου του προσωπικού.
  • Τηρούμε βιβλίο συμβάντων Covid – 19 σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
  • Εφαρμόζουμε θερμομέτρηση τόσο στους επισκέπτες όσο και στο προσωπικό
  • Κάθε μέλος της ομάδας φορά γάντια μίας χρήσης & μάσκες διαφορετικού χρώματος καθ 'όλη τη διάρκεια της βάρδιας του.
  •  Σχετικές σημάνσεις υπάρχουν σε εμφανή σημεία του ξενοδοχείου για προτροπή τήρησης αποστάσεων.
  • Οι κάρτες κλειδιά θα απολυμαίνονται και δίνονται στον επισκέπτη σε σφραγισμένο φάκελο ενώ δεν επιστρέφονται στην υποδοχή πριν το check out. Κατά το checkoutο επισκέπτης αφήνει την κάρτα κλειδί στην ειδική κάλπη προς απολύμανση.
  • Συνίστανται ανέπαφες συναλλαγές και αποστολή ψηφιακών τιμολογίων.
  • Ψηφιακή σήμανση στην Υποδοχή ενημερώνει τους επισκέπτες για τις βέλτιστες πρακτικές Υγιεινής και Ασφάλειας που επισκέπτες και εργαζόμενοι οφείλουν να ακολουθούν.
  • Εντατικοποιείται ο καθαρισμός αλλά και η απολύμανση της Υποδοχής.
  • Προτρέπουμε τους επισκέπτες να απευθύνονται στην Υποδοχή για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση αναφορικά με τη διαμονή τους.
Ανελκυστήρες

Elevators

  • Ο αριθμός των επισκεπτών που χρησιμοποιούν τον ανελκυστήρα θα ελέγχεται, οι επισκέπτες που διαμένουν στο ίδιο δωμάτιο επιτρέπεται να χρησιμοποιούν μαζί τον ανελκυστήρα.
  • Στην είσοδο των ανελκυστήρων θα εγκατασταθούν απολυμαντικά για χρήση από τους επισκέπτες.
  • Εντατικοποιείται ο καθαρισμός αλλά και η απολύμανση σε σημεία επαφής.
Κοινόχρηστοι Χώροι

Public Areas

  • Επιδαπέδια σήμανση για τήρηση αποστάσεων σε κοινόχρηστους χώρους, εστιατόρια, μπαρ και πισίνες.
  • Παρέχεται τόσο ηλεκτρονική πληροφόρηση όσο και σήμανση για την ομαλή ροή των επισκεπτών στους κοινόχρηστους χώρους με τις οριζόμενες αποστάσεις των Υγειονομικών Πρωτοκόλλων.
  • Dispenser με απολυμαντικό χεριών (63-70% αλκοόλη) τοποθετούνται σε καίρια σημεία για τους επισκέπτες.
  • Ενισχύσαμε τη συχνότητα καθαρισμού και απολύμανσης, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στους κοινόχρηστους χώρους.
Εστιατόρια & Μπαρ

Restaurants & Bars

  • Τα τραπέζια και τα καθίσματα σε όλα τα καφέ και τα εστιατόρια τοποθετούνται σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία.
  • Οι επισκέπτες μπορούν να ενημερώνονται μέσω συστήματος ψηφιακής σήμανσης και ροής για όλα τα γεύματα στα εστιατόρια.
  • Ένα online σύστημα κρατήσεων για τα εστιατόρια παρέχεται μέσω της ElectraHotelsεφαρμογής για κινητά.
  • Οι επισκέπτες μπορούν να δουν το μενού των εστιατορίων και μέσω κωδικού QRενώ πάντα μπορούν να απευθύνονται και στο εξειδικευμένο προσωπικό.
  • Οι λίστες κρατήσεων θα επιτρέπουν μόνο έναν επιτρεπόμενο αριθμό επισκεπτών ανά χρονικό διάστημα.
  • Στους χώρους υπάρχουν σημάνσεις που υπενθυμίζουν την τήρηση των αποστάσεων.
  • Ο εξοπλισμός πλένεται και απολυμαίνεται σε υψηλές θερμοκρασίες σύμφωνα με το Πρωτόκολλο Ασφάλειας και Υγειηνής.
  • Εστιατόρια και μπαρ λειτουργούν σύμφωνα με την Πιστοποίηση HACCP.
  • Τα μέλη της Υποδοχής βρίσκονται πάντα στη διάθεση των επισκεπτών για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση.
Παροχή Ιατρικής Βοήθειας

Medical Emergencies

  • Ο Όμιλος Electra Hotels & Resorts διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί τη διαμονή σε επισκέπτη που εισέρχεται με μεταδοτική ασθένεια.
  • Σε περιπτώσεις κατά τις οποίες εμφανίζεται ασθένεια κατά τη διάρκεια της διαμονής, οι επισκέπτες οφείλουν να ενημερώνουν το προσωπικό της Υποδοχής.
  • Σε περίπτωση σοβαρής ασθένειας, μπορεί να ζητηθεί από τους επισκέπτες να λάβουν κατάλληλη υγειονομική περίθαλψη σε μια κοντινή υγειονομική μονάδα.
  • Κατά τη διάρκεια επιδημιών έχουμε το δικαίωμα να λαμβάνουμε προληπτικά μέτρα κατά την κρίση μας ή όπως απαιτείται από τις τοπικές αρχές.
  • Ενδέχεται να χρεωθεί ένα τέλος καθαρισμού δωματίου, όπως κρίνεται απαραίτητο υπό συγκεκριμένες περιστάσεις.
  • Ο ασθενής επισκέπτης διαχωρίζεται από άλλα άτομα τουλάχιστον κατά 2 m.
  • Εάν η κατάσταση το απαιτεί και ο ασθενής δε χρειασθεί να μεταφερθεί σε νοσοκομείο, η διοίκηση λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα ώστε να ο ασθενής να λάβει την πρέπουσα φροντίδα. Αυτό περιλαμβάνει την ανάγκη για πιθανό καθορισμό ενός μέλους των εργαζομένων, το οποίο έχει εκπαιδευτεί επαρκώς στην πρόληψη και τον έλεγχο των λοιμώξεων, καθώς και τις πολιτικές κατα μέτρα που πρέπει να ακολουθούνται.
  • Όλα τα χρησιμοποιημένα είδη αντιμετωπίζονται κατάλληλα για τον μετριασμό του κινδύνου μετάδοσης ασθένειας. Αναλώσιμα είδη (πετσέτες χειρός, γάντια, μάσκες, χαρτομάντιλα) τοποθετούνται σε δοχείο με καπάκι και απορρίπτονται σύμφωνα με το σχέδιο δράσης του ξενοδοχείου και των εθνικών κανονισμών για τη διαχείριση των αποβλήτων.
  • Ο Όμιλος Electra Hotels & Resorts συνεργάζεται με έναν Δευτεροβάθμιο Πάροχο Υγείας. Σε περίπτωση που ένας επισκέπτης τεθεί σε περιορισμό COVID-19, ένας εξειδικευμένος γιατρός θα παρευρεθεί και θα προχωρήσει σε μοριακό τεστ, ακόμη και εντός του ξενοδοχείου, εάν χρειαστεί.
500x320_ST.jpg
Μέτρα Υγιεινής & Ασφάλειας - Electra Hotels & Resorts - VIDEO
500χ320.png
Οι άνθρωποι μας παρουσιάζουν τα μέτρα ασφαλείας και υγιεινής
Ερωτήσεις / Απαντήσεις σχετικά με τα μέτρα Υγιεινής και Ασφάλειας των Electra Hotels & Resorts
Reception.jpg
Άφιξη

Θα υπάρξει επαφή με τη ρεσεψιόν κατά το check-in ή θα υπάρχει ψηφιακό pre-check-in;

Μέσω του Mobileapp, ο επισκέπτης μπορεί να προχωρήσει σε ψηφιακό pre-check-in δημιουργώντας μια νέα εμπειρία! Η υπηρεσία fasttrackcheck-in είναι επίσης διαθέσιμη.

 

Τι ώρα θα πραγματοποιείται το check-in και το check-out;

Οι ώρες έχουν προσαρμοστεί. Το check-in γίνεται στις 15:00 και το check-out στις 11:00.

Elevator.jpg
Ανελκυστήρες

Πως απολυμαίνεται τα κουμπιά του ανελκυστήρα?

Τα κουμπιά απολυμαίνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα από το προσωπικό μας. Στον χώρο των ανελκυστήρων υπάρχουν απολυμαντικά για χρήση από τους επισκέπτες. 

Πόσοι επισκέπτες επιτρέπεται να χρησμοποιούν ταυτόχρονα τον ανελκυστήρα?

Ο αριθμός των επισκεπτών που χρησιμοποιούν τον ανελκυστήρα θα ελέγχεται, οι επισκέπτες που διαμένουν στο ίδιο δωμάτιο επιτρέπεται να χρησιμοποιούν μαζί τον ανελκυστήρα.

 

Rooms.jpg
Δωμάτια

Πόσες φορές θα λαμβάνω υπηρεσίες καθαρισμού και αλλαγής λευκών ειδών;

Οι υπηρεσίες καθαριότητας και η καθημερινή αλλαγή λευκών ειδών περιορίζονται προσωρινά ως προς τη συχνότητά τους. Κατόπιν αιτήματος προβλέπεται ειδική διαδικασία καθαρισμού και αλλαγής λευκών ειδών μέσω ενημέρωσης της Υποδοχής.

Πώς καθαρίζετε τακτικά αντικείμενα πολλαπλών χρήσεων, όπως κάρτες-κλειδιά και χρηματοκιβώτια, τηλεχειριστήρια και διακόπτες φωτός;

Το υλικό πληροφόρησης θα είναι διαθέσιμο ψηφιακά στην τηλεόραση των δωματίων αλλά και στην εφαρμογή. Οι κάρτες κλειδιά θα απολυμαίνονται και δίνονται στον επισκέπτη σε σφραγισμένο φάκελο ενώ δεν επιστρέφονται στην υποδοχή πριν το check out. Κατά το checkout ο επισκέπτης αφήνει την κάρτα κλειδί στην ειδική κάλπη προς απολύμανση. Τα χειριστήρια τηλεόρασης και AC καλύπτονται και απολυμαίνονται πριν από κάθε check in.

Emergencies.jpg
Η υγεία των επισκεπτών

Υπάρχει θερμομέτρηση κατά την άφιξη ή τη διαμονή ώστε να ελέγχεται αν κάποιος ασθενεί;

Όχι, ακολουθούμε το Σχέδιο Δράσης που επιβάλλεται από τη νομοθεσία του Ελληνικού Υπουργείου Υγείας κατά το οποίο συνίσταται η συμβολή ενός εξειδικευμένου γιατρού που θα καθοδηγήσει τη διαδικασία σε οποιονδήποτε επισκέπτη αναπτύξει συμπτώματα COVID-19.

Ποια είναι η τυπική διαδικασία του ξενοδοχείου εάν ένας επισκέπτης έχει τεθεί σε περιορισμό με COVID-19;

Η διαδικασία αφορά τήρηση του Σχεδίου Δράσης όπως ορίζει η νομοθεσία του Ελληνικού Υπουργείου Υγείας. Ο Όμιλος Electra Hotels & Resorts συνεργάζεται μόνιμα με έναν Δευτεροβάθμιο Πάροχο Υγείας. Σε περίπτωση που ένας επισκέπτης τεθεί σε περιορισμό COVID-19, ένας εξειδικευμένος γιατρός θα παρευρεθεί και θα προχωρήσει σε μοριακό τεστ, ακόμη και εντός του ξενοδοχείου, εάν χρειαστεί.

Restaurants.jpg
Φαγητό & Ποτό

Το πρωινό θα προσφέρεται ταυτόχρονα σε όλους τους επισκέπτες;

Η προσέλευση στο πρωινό θα γίνεται με προκράτηση μέσω εφαρμογής.

Θα υπάρχει περιορισμένη ρύθμιση θέσεων για μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο σε εστιατόρια;

Ναι, με βάση τα πρότυπα υγείας και ασφάλειας COVID, τα τραπέζια και τα καθίσματα σε όλα τα εστιατόρια και μπαρ τοποθετούνται σύμφωνα με τη νομοθεσία.

Το μπουφέ πρωινού θα λειτουργεί κανονικά;

Ναι θα λειτουργεί. Τα μέλη της ομάδας του εστιατορίου θα σας βοηθήσουν να σερβιριστείτε από τον μπουφέ ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του χώρου εκείνη τη στιγμή. Μπορεί να ενημερωθείτε μέσω του συστήματος ψηφιακής σήμανσης και σειράς προτεραιότητας για το πρωινό. Το προσωπικό φροντίζει να καθαρίσει και να απολυμάνει όλες τις επιφάνειες σύμφωνα με το ενισχυμένο πρόγραμμα καθαρισμού και απολύμανσης.

Public Areas.jpg
Τήρηση Αποστάσεων

Πώς διαχειρίζεστε με ασφάλεια την τήρηση των αποστάσεων;

Σχετικές σημάνσεις υπάρχουν σε εμφανή σημεία του ξενοδοχείου για προτροπή τήρησης αποστάσεων.

Τόσο τα τραπέζια όσο και τα καθίσματα σε όλα τα καφέ και τα εστιατόρια τοποθετούνται σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία.

Οι επισκέπτες μπορούν να ενημερώνονται μέσω συστήματος ψηφιακής σήμανσης και ροής για όλα τα γεύματα στα εστιατόρια.

Ένα online σύστημα κρατήσεων για τα εστιατόρια παρέχεται μέσω της εφαρμογής.

Οι λίστες κρατήσεων θα επιτρέπουν μόνο έναν επιτρεπόμενο αριθμό επισκεπτών ανά χρονικό διάστημα.

Στις πισίνες, θα υπάρχει απόσταση 2 μέτρων ανάμεσα στις ομπρέλες και τις ξαπλώστρες.