Συνάντησέ τους

Οι άνθρωποί μας

Το πάθος και η αφοσίωση των ανθρώπων μας είναι ο λόγος πίσω από την επιτυχία μας. Γνωρίστε τους ανθρώπους μας και τις ιστορίες τους, ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μάθετε πρώτοι για νέες αγγελίες εργασίας στην Electra.

Electra_Hotel_Athens_Portrait_Housekeeping_Sofia

Σοφία Παπαμιχελάκη

Εργάζομαι στο Electra Hotel Athens από το 2014 ως Assistant Housekeeping Manager. Έχω σπουδάσει ως Ειδικός Εφαρμογών Υπολογιστών και έχω παρακολουθήσει εκπαιδευτικά προγράμματα στον επαγγελματικό προσανατολισμό, το μάρκετινγκ και τη νοικοκυροσύνη. Παράλληλα με τη δουλειά μου φοιτώ ως Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας σε ιδιωτική σχολή.

Το τμήμα Housekeeping παίζει ζωτικό ρόλο στην κάλυψη των αναγκών των επισκεπτών και αυτό είναι το κύριο μέλημά μου. Με ομαδικότητα, προσπάθεια, συνέπεια και αγάπη για αυτή τη δέσμευση.

Η φιλοσοφία του ομίλου Electra Hotels & Resorts, που ταιριάζει με τις προσωπικές μου αξίες, μου έδωσε την ευκαιρία να αναπτύξω τις δεξιότητές μου και να συνεχίσω να εξελίσσομαι και να συνεισφέρω αποκτώντας γνώση και εμπειρία. Αυτή η επιτυχία και η επαγγελματική ανάπτυξη καταδεικνύουν τη δέσμευσή μου στη βέλτιστη απόδοση, διατηρώντας παράλληλα τη συνέπεια, την ηθική και τον επαγγελματισμό.

2

Γιάννης Παναγιωτακόπουλος

Front Office Manager - Electra Palace Athens

Ήρθα τον Ιούνιο του 1980, ως βοηθός σερβιτόρου. Ο τουρισμός μπήκε στη ζωή μου και με πρόλαβε, συνέχισα τις σπουδές μου στο Professional School of Tourism και μετά το ταξίδι μου στο Electra Hotels & Resorts ήταν μόνο εξελικτικό.

Για πολλά χρόνια το πάθος μου είναι ένα θερμό καλωσόρισμα για κάθε επισκέπτη. Στόχος μου είναι μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με ταξιδιώτες που επιλέγουν τα Electra Hotels για τη διαμονή τους στην Αθήνα.

Το Electra Hotels & Resorts όχι μόνο αγκαλιάζει το πάθος μου αλλά μου προσφέρει και μοναδικές ευκαιρίες εξέλιξης.

2S9A1955

Κάμπα Μοχάμεντ

Το όνομά μου είναι Μοχάμεντ Κάμπα.

Γεννήθηκα πριν από 24 χρόνια στη Γουινέα, μια χώρα στη δυτική Αφρική. Έφτασα στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2016 μετά από ένα δύσκολο και επικίνδυνο ταξίδι. Είμαι δικαιούχος διεθνούς προστασίας, δηλαδή είμαι πρόσφυγας. Ζω και εργάζομαι στην Αθήνα.

Τον Οκτώβριο του 2019 ξεκίνησα να εργάζομαι στο «Electra Metropolis Hotel» -ένα από τα καλύτερα ξενοδοχεία της Αθήνας- που ανήκει στον Όμιλο «Electra Hotels & Resorts».

Μου αρέσει η Ελλάδα και οι Έλληνες. Τα χρόνια που ζω σε αυτή τη χώρα, έχω γνωρίσει πολλούς υπέροχους ανθρώπους που με βοήθησαν και με στήριξαν στο νέο μου ξεκίνημα σε μια χώρα άγνωστη σε εμένα.

Τα όνειρα και οι στόχοι μου για το μέλλον συνδυάζουν την τέχνη και την τεχνική της μαγειρικής με το ποδόσφαιρο. Αυτοί είναι πολύ απαιτητικοί στόχοι. Χρειάζεται υπομονή, επιμονή και αφοσίωση.

θα τα καταφέρω!

1/3

Ηλέκτρα Καριέρες

Με περισσότερο από μισό αιώνα εμπειρίας φιλοξενίας, η Electra Hotels & Resorts είναι έτοιμη να σας υποδεχτεί για μια εντυπωσιακή εργασιακή εμπειρία. Η καριέρα σας συνδέεται άμεσα με την εξέλιξη και την ανάπτυξη μέσα από ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον, με σύγχρονα παράλληλα προγράμματα κατάρτισης και δέσμευση σε κοινούς στόχους.

Ισχύουν
Τρέχουσες θέσεις εργασίας

  • 03
    Οκτ
    2023

    For the hotel ELECTRA PALACE RHODES***** (Ialysos Rhodes)

    The General Manager reports to the Chief Operating Officer (C.O.O.) and will be responsible for the proper and smooth hotel operation.

    Key Position Responsibilities:

    • Supervision of the daily operations of the hotel.
    • Planning and supervision of overall activities, to ensure the smooth and profitable operation of the hotel unit. 
    • Monitoring of the hotel’s budget, revenue, and expenses, to maximize profitability.
    • Daily involvement in all aspects of hotel operations and responsibility for complaints handling, as well as formulation of guest experience strategy and application of relevant reporting.
    • Key reference point for employees, customers, and external suppliers.
    • Cultivation of positive work environment and continuous communication with the administrative team and personnel.
    • Ensuring that the health and safety standards are met, and regulations are followed.

    The job’s purpose is to enhance customer satisfaction, loyalty retention and generate clientele, while improving the hotel’s reputation.

    Necessary Qualifications:

    • 4 to 5 years minimum proven experience in the Luxury Hotel Industry. Experience in Hospitality as a General Manager or Head of Department, either in Front-Office or Sales & Marketing or F&B Operations.
    • Hotel Manager with experience in several areas of hotel operations (Rooms, Sales & Marketing, F&B Operations, Product Development.) Involvement in the construction phase and opening of a new hotel and launching new hotel projects will be considered a plus.
    • Excellent knowledge of English. Knowledge of other languages will be considered as an asset.
    • Understanding of all hotel management best practices and relevant legislation and directives.
    • Experienced user of MS Office.
    • Knowledge of hotel property management software (PMS).
    • Excellent customer service skills, as well as entrepreneurial thinking.
    • Critical-thinking and problem-solving skills.
    • Reliability, multitasking, ability to perform under pressure.
    • Excellent organizational skills and great attention to detail.
    • BSc in Business Administration, Hotel Management/Hospitality Management, or related field.
    • Master’s Degree in business administration (MBA) or Hotel Management will be considered as an educational advantage.
    • Team player and strong leadership skills.
  • 28
    Σεπ
    2023

    This position will be reporting to Assistant Director of Sales.

    Skills, Experience & Educational Requirements

    • At least 3 years of experience in Banquet & Group coordination (in hotels)
    • Computer literate, high level command of MS Office
    • Knowledge of hotels systems, PMS, especially Opera
    • University Degree in Hospitality Management will be considered an asset.
    • Fluency in both Greek and English language.
    • Strong problem-solving skills & results orientation.
    • Highly organized and ability to prioritize/meet deadlines in a fast-paced environment.
    • Interact and influence others at all levels of the organization.
    • Have a good work ethic and meet deadlines in a fast-paced environment.
    • Excellent presentation and communication skills.
    • Integrity and team-oriented profile.

    Electra Hotels & Resorts offers:

    • Competitive remuneration.
    • Fast growing career opportunities in one of the most premium hotel groups in Greece.
    • Continuous training & talent development.
    • A dynamic, multidisciplinary, and team-oriented work environment, with a strong focus on sustainable growth and the development of premium, new business hospitality initiatives.
  • 14
    Σεπ
    2023

    Απαραίτητα Προσόντα :

    • Απαραίτητη προϋπηρεσία 2 έτη σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχείο ή εστιατόριο
    • Ευχάριστη προσωπικότητα και ομαδικότητα στην εργασία
    • Υπευθυνότητα, συνέπεια

    Στα πλαίσια της παραπάνω θέσης, η Εταιρεία μας προσφέρει:

    • Επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας
    • Εργασία για όλο τον χρόνο
  • 14
    Σεπ
    2023

    Απαραίτητα Προσόντα :

    • Πτυχίο Τεχνικός Ζαχαροπλαστικής / Αρτοποιίας Ελλάδος ή εξωτερικού
    • Τουλάχιστον 2-5 χρόνια επαγγελματική εμπειρία σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχείο ή εστιατόριο
    • Εμπειρία πάνω στην αρτοποιία θα θεωρηθεί προσόν
    • Πολύ καλή γνώση Η/Υ
    • Επικοινωνιακές δεξιότητες και ομαδικότητα
    • Υπευθυνότητα και συνέπεια

    Στα πλαίσια της παραπάνω θέσης, η Εταιρεία μας προσφέρει:

    • Συνεχής εκπαίδευση και επαγγελματική εξέλιξη
    • Εταιρικές Παροχές
    • Εργασία για όλο τον χρόνο
  • 01
    Σεπ
    2023

    JOB DUTIES AND RESPONSIBILITIES:

    • Responsible for the maintenance and function of all computers on a daily basis.
    • Responsible for smooth operation and co-ordination of vendors for Guest & Employee Internet, Property Management Systems-PMS, Point of Sale -POS, Telephony systems and other software vendors
    • Ability to troubleshoot hardware and software problems. Set up of all computer systems, telephone systems and Wi-fi, LAN Networking and carry out any updates or repairs.
    • Ensure development, maintenance and replenishment of IT department inventory and supply system
    • Maintain a daily log of all activities and ensure timeliness and accuracy of reports generated by the IT department.
    • Responsible for learning and maintaining knowledge of internal controls and ensuring compliance.

    JOB REQUIREMENTS:

    • Degree or Diploma in Information Technology field or Associates Degree in Computer Systems is required
    • Minimum of two years’ experience in the computer field
    • Knowledge of hardware and software systems (certification will be valued)
    • Thorough knowledge and ability to operate word processing applications, spreadsheets, and multiple databases.
    • Ability to diagnose and troubleshoot technical issues
    • Ability to operate effectively and efficiently under stress and multitasking when needed
    • Excellent communication, listening & problem solving skills.
    • Fluency in English
    • Ability to travel and driver license
    • Hands-on approach with a ‘can-do!’ work attitude

    THE COMPANY OFFERS:
    •    Competitive remuneration package 
    •    Private health insurance
    •    Friendly and challenging working environment 
    •    Opportunities for further development

  • 01
    Σεπ
    2023

    Απαραίτητα Προσόντα:

    • Πτυχίο σχολής Ξενοδοχειακών / Τουριστικών Επαγγελμάτων
    • Τουλάχιστον 2 χρόνια επαγγελματική εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
    • Άριστη γνώση παρασκευής cocktail, ποτών και coffee art 
    • Γνώση και χρήση Micros POS/PDA
    • Ομαδικό πνεύμα εργασίας, οργάνωση και συνέπεια  
    • Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας.
    • Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας και σεμιναρίων στο αντικείμενο θα θεωρηθούν προσόν

    Στα πλαίσια της παραπάνω θέσης, η Εταιρεία μας προσφέρει:

    • Eκπαίδευση και επαγγελματική εξέλιξη
    • Επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας
  • 01
    Σεπ
    2023

    Απαραίτητα Προσόντα :

    • Πτυχίο σχολής Ξενοδοχειακών / Τουριστικών Επαγγελμάτων
    • Τουλάχιστον 2 χρόνια εμπειρία σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχεία 4* ή 5 *
    • Γνώση σερβιρίσματος οίνου, αποσταγμάτων και καφέ
    • Γνώση και χρήση MICROS POS/PDA
    • Ομαδικό πνεύμα εργασίας, οργάνωση και συνέπεια
    • Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
    • Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας και σεμιναρίων στο αντικείμενο θα θεωρηθούν προσόν

    Στα πλαίσια της παραπάνω θέσης, η Εταιρεία μας προσφέρει:

    • Eκπαίδευση και επαγγελματική εξέλιξη
    • Επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας
  • 01
    Σεπ
    2023

    Απαραίτητα Προσόντα :

    • Πτυχίο σχολής Μαγειρικής τέχνης
    • Τουλάχιστον 4 χρόνια επαγγελματική εμπειρία σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχεία 5 * ή εστιατόρια
    • Ικανότητες οργάνωσης και επικοινωνίας
    • Ευχάριστη προσωπικότητα και ομαδικότητα στην εργασία
    • Υπευθυνότητα, συνέπεια

    Στα πλαίσια της παραπάνω θέσης, η Εταιρεία μας προσφέρει:

    • Eκπαίδευση και επαγγελματική εξέλιξη
    • Επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας
    • Εργασία για όλο τον χρόνο
    • Εταιρικές Παροχές
  • 01
    Σεπ
    2023

    Απαραίτητα Προσόντα :

    • Πτυχίο σχολής Ξενοδοχειακών/ Τουριστικών Επαγγελμάτων Ελλάδος ή εξωτερικού
    • Τουλάχιστον 2 χρόνια επαγγελματική εμπειρία σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχείο 5* η 4*
    • Άριστη Γνώση Opera
    • Άριστη γνώση της Αγγλικής και μιας δεύτερης Ευρωπαϊκής γλώσσας
    • Πολύ καλή γνώση Η/Υ
    • Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες
    • Δυναμική εξωστρεφής προσωπικότητα με ομαδικότητα στην εργασία
    • Υπευθυνότητα και συνέπεια
    • Νυχτερινή βάρδια υποδοχής (τουλάχιστον 16 ημέρες το μήνα)

    Στα πλαίσια της παραπάνω θέσης, η Εταιρεία μας προσφέρει :

    • Συνεχή εκπαίδευση και επαγγελματική εξέλιξη
    • Εταιρικές Παροχές
  • 23
    Αυγ
    2023

    Απαραίτητα προσόντα:

    • Πτυχίο σχολής Μαγειρικής τέχνης
    • Τουλάχιστον 2 χρόνια επαγγελματική εμπειρία σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχεία 5 * ή εστιατόρια
    • Ευχάριστη και ομαδική προσωπικότητα
    • Υπευθυνότητα, συνέπεια

    Στα πλαίσια της παραπάνω θέσης, η Εταιρεία μας προσφέρει:

    • Eκπαίδευση και επαγγελματική εξέλιξη
    • Εργασία για όλο τον χρόνο
    • Εταιρικές Παροχές
  • 23
    Αυγ
    2023

    Απαραίτητα Προσόντα :

    • Απαραίτητη προϋπηρεσία 2 έτη σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχείο ή εταιρεία καθαρισμού
    • Ευχάριστη προσωπικότητα και ομαδικότητα στην εργασία
    • Υπευθυνότητα, συνέπεια

    Στα πλαίσια της παραπάνω θέσης, η Εταιρεία μας προσφέρει:

    • Επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας
    • Εργασία για όλο τον χρόνο
    • Εταιρικές παροχές
  • 08
    Ιούν
    2023

    Απαραίτητα Προσόντα:

    • Πτυχίο ΤΕΙ Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ή συναφούς κλάδου ή
    • Αδειούχος Ηλεκτροτεχνίτης Γ’ κατηγορίας ή Άδεια πρακτικού μηχανικού
    • Τεχνικές – ηλεκτρολογικές – μηχανολογικές γνώσεις
    • Γνώσεις χειρισμού Η/Υ και επικοινωνίας μέσω e-mail
    • Γνώση της Αγγλικής γλώσσας
    • Προυπηρεσία σε αντίστοιχη θέση ξενοδοχείου θα θεωρηθεί προσόν
    • Ομαδικότητα, εργατικότητα, υπευθυνότητα, ικανότητα αποτελεσματικής οργάνωσης εργασιών και διαχείρισης χρόνου
    • Προσοχή στη λεπτομέρεια, παρατηρητικότητα και μεθοδικότητα
    • Ευέλικτος και συνεργάσιμος χαρακτήρας

    Καθήκοντα θέσης:

    • Προληπτικός καθημερινός έλεγχος όλων των χώρων του ξενοδοχείου
    • Επιδιόρθωση βλαβών που προκύπτουν κατά τη λειτουργία σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους

    Στα πλαίσια της παραπάνω θέσης, η Εταιρεία μας προσφέρει:

    • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
    • Ευκαιρίες ανάπτυξης και συνεχούς εκπαίδευσης
    • Εργασία σε ένα δυναμικό, και ομαδικό περιβάλλον εργασίας, με ιδιαίτερη έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη και την ανάπτυξη νέων πρωτοβουλιών επιχειρηματικής φιλοξενίας.
  • 11
    Απρ
    2023

    Απαραίτητα Προσόντα:

    • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχείο
    • Ευχάριστη και ομαδική προσωπικότητα
    • Υπευθυνότητα, συνέπεια

    Στα πλαίσια της παραπάνω θέσης, η Εταιρεία μας προσφέρει:

    • Επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας
    • Εταιρικές παροχές
  • 08
    Μαρ
    2023

    Απαραίτητα Προσόντα:

    • Απόφοιτος ΤΕΙ/ΙΕΚ ή Τεχνολογικής Σχολής
    • Γνώσεις γενικότερης συντήρησης
    • Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
    • Βασικές γνώσεις χειρισμού Η/Υ και επικοινωνίας μέσω e-mail
    • Τεχνικές – ηλεκτρολογικές/υδραυλικές – γνώσεις
    • Ικανότητες οργάνωσης και επικοινωνίας
    • Προσοχή στη λεπτομέρεια, παρατηρητικότητα και μεθοδικότητα
    • Υπευθυνότητα και συνέπεια

    Καθήκοντα θέσης:

    • Προληπτικός καθημερινός έλεγχος όλων των χώρων του ξενοδοχείου
    • Επιδιόρθωση βλαβών που προκύπτουν σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους του ξενοδοχείου
    • Επιδιόρθωση υδραυλικών/ηλεκτρολογικών βλαβών
    • Διενέργεια προληπτικών συντηρήσεων και βελτιώσεων

    Στα πλαίσια της παραπάνω θέσης, η Εταιρεία μας προσφέρει:

    • Επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας
    • Εκπαίδευση
    • Εταιρικές Παροχές
Δεν ξέρετε τί να διαλέξετε;
Ένα μέλος της ομάδας μας είναι πάντα διαθέσιμο για να σας βοηθήσει με τις διαθέσιμες επιλογές
Καλέστε μας (+30) 210 33 70 100
Email
Συνομιλία στο Facebook